728*90 Advertising Space
Home Depot Ratings and Reviews
Shop Now At Home Depot
Shop Services or
Choose a Category
Home>

Customer reviews for Interior Door Installation

Interior Door Installation

Overall rating:
4.325 / 5
4.3
 / 
5
(3013 reviews) 3013
Open Ratings Snapshot
86%of customersrecommend this product2,531 of 2,953reviews
Rating Breakdown 3,013 reviews
4.3 out of 5.0
5
(2,005)
4
(484)
3
(197)
2
(152)
1
(175)
86%of customersrecommend this product2,531 of 2,953reviews
Customer reviews for Interior Door Installation
Review 1 for Interior Door Installation
from Oak Park, CA 91377, USA

excellent installation

PostedJanuary 16, 2013
Overall rating 
5.0 out of 5.0
5 out of 5
Customer service 
4.0 out of 5.0
4 out of 5
Other than showing up at the scheduled time, the installer, was top notch. Product looks great, and slides easily.
0points
0out of 0found this review helpful.
Review 2 for Interior Door Installation
from Brea, CA 92821, USA

Smooth install process and great results

PostedJuly 25, 2012
Overall rating 
5.0 out of 5.0
5 out of 5
Customer service 
5.0 out of 5.0
5 out of 5
Great job Home Depot. LOVE our new closet doors.
The installation process was neat and clean and very well done.
0points
0out of 0found this review helpful.
Review 3 for Interior Door Installation
from Santa Barbara, CA, USA

Poor installed

PostedOctober 3, 2014
Overall rating 
1.0 out of 5.0
1 out of 5
Customer service 
1.0 out of 5.0
1 out of 5
No, I do not recommend this product.
This review is from:Patio Door Installation
Look at the picture & video you will see what they did their job .
Compare the one in Home Depot and the one they did to my house.
I pay almost 3000 dollars to see that ?
Images for this Review
(click to see full-size image)
User submitted photo
User submitted photo
User submitted photo
This image was submitted as a sweepstakes entry.
+3points
3out of 3found this review helpful.
Review 4 for Interior Door Installation
from Elgin, TX, USA

I am quite dumbfounded

PostedAugust 16, 2014
Overall rating 
2.0 out of 5.0
2 out of 5
Customer service 
2.0 out of 5.0
2 out of 5
No, I do not recommend this product.
This review is from:Interior Door Installation
Friendly customer service, but very slow processes, not even counting the delays from errors. The measuring had to be done twice, and when the door finally arrived, it had the door knob installed at least a foot too high, even though the door panels made it obvious where the knob should go. The paint color on the door does not match the door trim, and edges of the door did not get fully painted. I told the kind-hearted installer to not worry about the door knob, saying I'll just live with it, since I didn't want to go through the hassle of having to do this all over again, especially since I have to arrange for the dogs to be at a kennel during the installation. I just hope I don't get bad news about the door knob not being okay when I try to sell the house.
Images for this Review
(click to see full-size image)
User submitted photo
This image was submitted as a sweepstakes entry.
+2points
2out of 2found this review helpful.
Review 5 for Interior Door Installation
from Somerset County, NJ, USA

Installation took 52 days, seven and a half weeks, from the day I called until the door was installed

PostedAugust 21, 2014
Overall rating 
2.0 out of 5.0
2 out of 5
Customer service 
4.0 out of 5.0
4 out of 5
No, I do not recommend this product.
This review is from:Storm Door Installation
The storm/screen door that has been installed seems to be a good product. However, from the day I first walked into Home Depot to order the door to the day of installation was 52 days, and none of my dealings in each of the process steps leading to installation could be conducted online or on the phone. I had to physically come into the store for each step.
I would never recommend this type of installation to any friend. The start-to-finish process is grossly inefficient.
Images for this Review
(click to see full-size image)
User submitted photo
This image was submitted as a sweepstakes entry.
+2points
2out of 2found this review helpful.
Response from Home DepotBy Robert GCustomer CareAugust 28, 2014
We thank you for your feedback and will continue to work towards improving our processes.
Response from Home DepotBy Robert GCustomer CareAugust 28, 2014
We thank you for your feedback and will continue to work towards improving our processes.
Review 6 for Interior Door Installation
from Minneapolis, MN

Good install, poor service, poor product.

PostedOctober 1, 2014
Overall rating 
3.0 out of 5.0
3 out of 5
Customer service 
2.0 out of 5.0
2 out of 5
No, I do not recommend this product.
This review is from:Storm Door Installation
Getting the installer there was a hassle. I had to reach out and complain to Home Depot to get the installer to call and schedule my install. Between purchase of the doors and install, it was 5+ weeks.
There were scratches in the doors I received. It wasn't the installers fault, I watched him remove the protective coating/plastic. They were packaged damaged. Pretty bush league, but I didn't have another 5 weeks to wait for new doors and another install, so I had to take it in the shorts.
The installer showed up early, did his work faster than expected, and did a professional job.
Images for this Review
(click to see full-size image)
User submitted photo
This image was submitted as a sweepstakes entry.
0points
0out of 0found this review helpful.
Review 7 for Interior Door Installation

Both the storm door & entry door DID NOT installed properly. In addition, both items need to be reordered and fixed. Bad products and services

PostedSeptember 7, 2014
Overall rating 
1.0 out of 5.0
1 out of 5
No, I do not recommend this product.
This review is from:Exterior Door Installation
it took 10 weeks for the order to be arrived and installed. however, the storm door got scratched on it and the entry door got a big hole on it. after installed we realized we cannot lock and shut it all the way. they supposed to reorder these items after 7 weeks pass we still don't have ETA to resolve these issues.
+4points
4out of 4found this review helpful.
See Vendor Response
Response from Home DepotBy Robert GCustomer CareSeptember 10, 2014
Hi Vanessa. Thanks for letting us know about this. We will be sure that we look into this and get this job completed for you. We are sorry to hear of the time its taken to do so. We will be in touch to address this for you. Thanks again.
Review 8 for Interior Door Installation
from Sausalito, CA, USA

there is a 2" gap between the door and the bottom sill

PostedMarch 12, 2014
Overall rating 
2.0 out of 5.0
2 out of 5
Customer service 
1.0 out of 5.0
1 out of 5
No, I do not recommend this product.
This review is from:Storm Door Installation
Installer said that I needed to get someone else to fix it. But after reflecting on it, I think the installer should have made sure the door fit properly.
Images for this Review
(click to see full-size image)
User submitted photo
User submitted photo
This image was submitted as a sweepstakes entry.
+6points
7out of 8found this review helpful.
See Vendor Response
Response from Home DepotBy Robert GCustomer CareMarch 24, 2014
Thanks for your feedback and photos Leslie. We will be sure to contact you to discuss this with you; and we are sorry that your door was not installed to your satisfaction.
Review 9 for Interior Door Installation
from Churchville Pa

Excellent product professionally installed

PostedOctober 8, 2014
Overall rating 
5.0 out of 5.0
5 out of 5
Customer service 
5.0 out of 5.0
5 out of 5
This review is from:Exterior Door Installation
Excellent service from the knowable staff in the millwright
Department to the workmanship in installing the doors.
Images for this Review
(click to see full-size image)
User submitted photo
This image was submitted as a sweepstakes entry.
0points
0out of 0found this review helpful.
Review 10 for Interior Door Installation
from Warminster, PA, USA

Installer himself was great.. Home Depot dropped the ball

PostedAugust 6, 2014
Overall rating 
2.0 out of 5.0
2 out of 5
Customer service 
1.0 out of 5.0
1 out of 5
No, I do not recommend this product.
This review is from:Exterior Door Installation
The installer was great. He was very professional and did a great job on the install. I ordered a door and picked out exactly what I wanted. After I placed the order Home Depot learned that that door company was not a retailer for Home Depot anymore. Home Depot, unbeknownst to me, then ordered another door from another company which ended up taking nearly 2 months to arrive. When it arrived it was the wrong door from the one I ordered. The wrong door needed to be installed because my current door was unable to be secured due to it being in poor condition. So I have the wrong door on my home with no trim around the door and it looks terrible. The installer told me that he didn't feel it was a good idea to install the trim on the door due to another door was going to be installed. He advised me that he would have to cut the floor trim to fit the side trim and he didn't want to cut it and it be too short when the new door and trim comes in. Still waiting for my new door to come in and be reinstalled causing another inconvenience to me. When I spoke to the employee he blamed me and told me that I had ordered the door that arrived. He then told me that I was the one who ordered the new door because he told me that they did not do work with that company any more. When I told him that I had no part in ordering the second (wrong) door, he told me that I had to have been. I feel as if I did not need to be blamed for the mistake which was not my fault. After hearing him repeat himself several times about it being my fault and not his I had to cut him off and ask him how we can resolve the problem rather than play the blame game.
Images for this Review
(click to see full-size image)
User submitted photo
This image was submitted as a sweepstakes entry.
+1point
1out of 1found this review helpful.
Review 11 for Interior Door Installation
from Troy, OH, USA

Quality product and installation

PostedOctober 1, 2014
Overall rating 
5.0 out of 5.0
5 out of 5
Customer service 
4.0 out of 5.0
4 out of 5
This review is from:Exterior Door Installation
Installers were professionals that I would recommend to anyone. They did a great job and went above and beyond what was expected of them. Because of this, I will do business with Home Depot again.
Images for this Review
(click to see full-size image)
User submitted photo
This image was submitted as a sweepstakes entry.
0points
0out of 0found this review helpful.
Review 12 for Interior Door Installation
from Dallas, TX, USA

guy who installed it seemed nice But????

PostedDecember 18, 2013
Overall rating 
1.0 out of 5.0
1 out of 5
Customer service 
3.0 out of 5.0
3 out of 5
No, I do not recommend this product.
This review is from:Exterior Door Installation
This door is the second item that home depot install something. I will never ever ask them to install something for me. I think I am thru with home depot. I am going to give Lowes a try. The guy who installed my back door was a nice guy but I don't think he knew how to measure. The door is smaller than the one before. I cant get my trash can thru it now. Plus he installed it one inch higher than the old one so its bad. I have tripped on the threshold many times now. With a broken back it doesn't feel good to fall on your face or jerk from tripping. The other guys that installed my sliding door also didn't install it very well. Door has been squeaking ever since.
Be aware people who have home depot installers. They don't know what their doing.
I used to build houses and remolded houses until my back was broken.
I will have to tear the brand new back door down and reinstall it myself. Thanks home depot
Images for this Review
(click to see full-size image)
User submitted photo
This image was submitted as a sweepstakes entry.
+5points
5out of 5found this review helpful.
See Vendor Response
Response from Home DepotBy NickiCustomer CareDecember 20, 2013
Kelly we apologize for the disappointment with the door installation & the problems it has caused. We of course do not want you to be dissatisfied & would be happy to look into getting the door fixed so this does not continue. We have created a record of this in our system & it will copy to the install escalation team for review. Please expect a follow up call/email within 48-72 hours. Thank you again.
Review 13 for Interior Door Installation
from Raleigh, NC, USA

Storm Door Install

PostedOctober 17, 2014
Overall rating 
1.0 out of 5.0
1 out of 5
Customer service 
1.0 out of 5.0
1 out of 5
No, I do not recommend this product.
This review is from:Storm Door Installation
8/21/14
I purchased a storm door from Home Depot on and was told it would be installed is less than a week.
9/4/14
Door installed (2 weeks later). After the install I questioned why there was an inch and a half gap at the bottom of the door. The installer saw what I was looking at and indicated the door was designed that way for a reason. In so many words – don’t question my work.
I took a picture and went to my local Home Depot and spoke with Brad. Brad was understanding and told me the door was not installed correctly. Brad was patient and gave me foam insulation as a temporary fix.
9/12/14
Brad reached out to me on indicating he spoke with the installers who need to order replacement parts to repair the door. Should be a week.
9/26/14
Brad emailed indicating parts were in and installers should call in a day or two.
9/30/14
Voicemail from Danielle wanting to schedule install. Called her back 2 hrs later and she had no idea who I was or how I got her number. She rudely indicated she didn’t call me and asked how I got her direct number. She tried to look me up in the system and said my order number nor may name or address could be located. Called Brad and he got things straightened out. Danielle and I spoke again and scheduled an appointment. I specifically asked for two things (1) That the first installer not do the repair since he lied to me and (2) that I be present during repair.
10/3/14
Took time off work to be at home for door repair scheduled at 4:00. At 5:15 I called Danielle and Brad to see what was going on that nobody was here. It wasn’t until later that evening when a neighbor indicated my door was repaired today around 2:30-3:00. I didn’t authorize anyone to repair my door while I wasn’t at home and made that specific request since this was the second install. To top it off – the door still had a gap.
To say the least, it’s sad that it takes so much effort to get a door installed correctly. Timeframes provided are doubled and requests are ignored. I just purchased a new property and Home Depot will not receive any future purchases from me. I have spread the word throughout the neighborhood (50 homes) and my office because they were all wondering why I had to take so much time off for a storm door. I would love to get my install $100 expense credited back so I could pay someone independently to perform the task correctly. I doubt that will occur as I am sure that would be far too difficult a task to achieve.
+2points
2out of 2found this review helpful.
Review 14 for Interior Door Installation
from Olean, NY 14760, USA

Issues, issues, issues

PostedApril 23, 2014
Overall rating 
3.0 out of 5.0
3 out of 5
Customer service 
1.0 out of 5.0
1 out of 5
No, I do not recommend this product.
This review is from:Exterior Door Installation
Ordered double doors--both doors were drilled--only one door was to be drilled. Went over this in store. Issues with old door led to troubles with install--installer came back multiple days to try and make things right. Framing is cracked/splintered bottom left--they filled/covered with something to hold it together--was told this is how it was delivered and had nothing to do with install. What we wanted and explained in store was not relayed to installer. Siding around framing is now chipped and looks rough--new doors look better than old doors but framing looked much better prior to new doors being installed. Finished product/project is not what we envisioned.
Images for this Review
(click to see full-size image)
User submitted photo
User submitted photo
User submitted photo
This image was submitted as a sweepstakes entry.
+1point
1out of 1found this review helpful.
Review 15 for Interior Door Installation
from San Antonio, TX, USA

Scheduling an install was a hassle

PostedJune 18, 2014
Overall rating 
2.0 out of 5.0
2 out of 5
Customer service 
1.0 out of 5.0
1 out of 5
No, I do not recommend this product.
This review is from:Exterior Door Installation
Although my installation results were beautiful, scheduling the installation was very inconvenient. I had to call a total of 4 times to remind Home Depot to schedule my install. Once my install was scheduled, my installer showed up 3 hour late and didn't finish until 10 pm. He stated my door that was special ordered was lost in inventory and it took an hour just to find it. Quality installation, bad customer service.
Images for this Review
(click to see full-size image)
User submitted photo
This image was submitted as a sweepstakes entry.
+1point
1out of 1found this review helpful.
Review 16 for Interior Door Installation
from Plano, TX, USA

Outstanding Experience all the way around!

PostedAugust 13, 2014
Overall rating 
5.0 out of 5.0
5 out of 5
Customer service 
5.0 out of 5.0
5 out of 5
This review is from:Exterior Door Installation
The process to order a new fiberglass 8 foot door was easy. The Home Depot staff was very helpful. It took a while to get the door in since it was custom made. Once the door arrived we were called to set up an appointment and on the date of set up everything went very smoothly. Nigel showed up removed and took the old door/frame and the new door was installed with great care even to the security wires and sensors (all were retained) and every thing was cleaned up as if he was not there. I highly recommend Home Deport for any of your Exterior door needs!
Images for this Review
(click to see full-size image)
User submitted photo
This image was submitted as a sweepstakes entry.
0points
0out of 0found this review helpful.
Review 17 for Interior Door Installation
from Hendersonville, TN, USA

Very Happy!

PostedJuly 9, 2014
Overall rating 
5.0 out of 5.0
5 out of 5
Customer service 
5.0 out of 5.0
5 out of 5
This review is from:Exterior Door Installation
We wanted to replace an old exterior door with a new one with a built-in pet door. Ordered through Home Depot and decided to try their installation service -- very happy that we did! The installer was professional and on time for the measurement and installation appointments. He really knew his stuff and did a fantastic job. The door is well sealed and insulated, the interior and exterior trim look fantastic, and the door functions beautifully. Note that the photos show the old entry hardware that I re-used -- will replace with new hardware when I paint the door. I will definitely use Home Depot installation services in the future!
Images for this Review
(click to see full-size image)
User submitted photo
This image was submitted as a sweepstakes entry.
0points
0out of 0found this review helpful.
Review 18 for Interior Door Installation
from Dallas, TX, USA

Terrible communication

PostedOctober 16, 2014
Overall rating 
1.0 out of 5.0
1 out of 5
Customer service 
1.0 out of 5.0
1 out of 5
No, I do not recommend this product.
This review is from:Exterior Door Installation
I would not use Home Depot for any major projects due to the lack of communication. For example, when my door was ordered wrong, and I asked for a reason, I kept being told that someone would call me back and they did not. I was told that my new door would be expedited shipping due to it being their, it still took the exact same amount of time as the original. No one could answer questions when asked. When the new door actually came in, the install itself was fine, but I was very frustrated with the entire process.
+1point
1out of 1found this review helpful.
See Vendor Response
Response from Home DepotBy Robert GCustomer CareOctober 21, 2014
Thank you for your feedback. We appreciate your business and will continue to work towards improving our install services.
Review 19 for Interior Door Installation
from Ithaca, NY, USA

We love our new front door!

PostedSeptember 3, 2014
Overall rating 
5.0 out of 5.0
5 out of 5
Customer service 
5.0 out of 5.0
5 out of 5
This review is from:Exterior Door Installation
The entrance to our home was beginning to look a little shabby after 20 years of kids, grandkids, and dogs. A front door install was beyond my skills so we purchased the install with the door. As I watched the professional installer work, I realized that it was the best decision we could have made.
Images for this Review
(click to see full-size image)
User submitted photo
This image was submitted as a sweepstakes entry.
0points
0out of 0found this review helpful.
Review 20 for Interior Door Installation
from Philadelphia, PA, USA

Incompetent staff at Cheltenham PA STORE

PostedFebruary 12, 2014
Overall rating 
2.0 out of 5.0
2 out of 5
Customer service 
1.0 out of 5.0
1 out of 5
No, I do not recommend this product.
This review is from:Exterior Door Installation
The staff was great when I order the doors. And called me as soon as my order was in. Three weeks after my doors were in was the first date I could receive from the contractors to install the doors. The contractor went to pick up the doors 9am the day of my installation & they were no longer there. After spending 3 days being bounced around from associates, I was finally told by the manager that the doors were stolen. Now I had to wait 2 more weeks to re-order my doors & a new date for installation. The contractors were nice enough to squeeze me in 2 days after the 2nd order of the doors. What professional business allows someone to walk in and take merchandise without showing the work order for them?
Images for this Review
(click to see full-size image)
User submitted photo
This image was submitted as a sweepstakes entry.
+2points
2out of 2found this review helpful.
See Vendor Response
Response from Home DepotBy Robert GCustomer CareFebruary 15, 2014
Oh my. Sorry to hear that this happened. We apologize for the delays and are glad to hear that you were able to get the 2nd door installed quickly. We will continue to work to improve our processes. Thanks again.
Response from Home DepotBy Robert GCustomer CareFebruary 15, 2014
Oh my. Sorry to hear that this happened. We apologize for the delays and are glad to hear that you were able to get the 2nd door installed quickly. We will continue to work to improve our processes. Thanks again.
1 2 3 4 5  ... 151 >>